آموزش
در گذشته، کارمندان بر 3 اساس درجه بندی میشدند: توانایی خواندن، نوشتن و انجام محاسبات. اما امروزه در محیط ناپایدار کسب و کار، دیگر این مهارتها به تنهایی کافی نیست. مهارتهای جدیدی نظیر:
- حل مساله و تفکر بحرانی،
- ارتباطات،
- همکاری، و
- خلاقیت و نوآوری،
از مهارتهایی هستند که در دنیای جدیدِ رقابت مورد نیاز هر سازمانی میباشند.
کارمندان شما بزرگترین داراییتان به حساب می آیند چرا که آنها هستند که کارهای سازمان شما را انجام میدهند تا کسب و کارتان به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند. به همین دلیل، آموزش موثری که اختصاصا برای سازمان شما طراحی شده باشد میتواند کارمندانتان را با مهارتهای ضروری روز آشنا کند.