تیم آلفا α - تحقیقات بازار و بازاریابی
بازاریابی و خلق برند بدون داشتن اطلاعات همچون رانندگی با چشم بسته است
بازاریابان خوب به بینش نیاز دارند تا به آنها برای تحلیل عملکرد گذشته همچون فعالیت های آینده برنامهریزی شده کمک کند. برای گرفتن بهترین تصمیمات تاکتیکی ممکن در کوتاه مدت، و تصمیمگیریهای استراتژیک در دراز مدت، آنها نیاز به اطلاعات به موقع، دقیق و عملی در مورد مصرف کنندگان، رقابت، و برندهای خود دارند. کشف نگرش یک مصرف کننده و درک مفاهیم بازاریابی اغلب خود می تواند منجر به ورود موفق محصول و یا تحریک رشد یک نام تجاری شود.
ما برای پاسخگویی به نیازهای هر سازمان تحقیقات کمی، کیفی و ثانویه و همچنین مطالعات هوش رقابتی را ارایه میدهیم. ما اکثریت قریب به اتفاق از یکی از تکنیکهای: پژوهش ثانویه، نظرسنجی، گروههای کانونی، مصاحبهها، مشاهدات، و یا تجربه/ تستهای درمحل استفاده مینماییم.